Treceți la conținutul principal

Arta Vindecarii - Chi Nei Tsang - Partea I-a - Introducere

Arta Vindecarii in original Chi Nei Tsang - CNT 氣內臟 este o terapie holistica care vine din traditia antica chineza Taoista.

Se poate traduce ca: masajul energetic al organelor interne sau transformarea energiei organelor interne.

Maestrul Mantak Chia a adus in Occident aceasta tehnica, care se studiaza in cadrul sistemului “Universal Healing Tao” – UHT. CNT era folosita de calugarii taoisti pentru mentinerea sanatatii, detoxifierea organismului, cresterea si acumularea de energie pentru dezvoltarea spirituala.



Am studiat in august 2013 nivelul I si II de CNT, cu Maestrul Mantak Chia si Jutta Kellenberger - Chi Nei Tsang Global Branch Leader, in Thailanda, la Tao Garden. Dupa cursuri m-am bucurat de efectele acesteia facand cateva sedinte cu terapeutii de acolo, in afara de terapia pe care am practicat-o in timpul cursurilor, zilnic.
 

 De la stanga la dreapta 
Jutta Kellenberger, Cera si Maestrul Mantak Chia

Cum am ajuns la CNT ?

Poate sunteti curiosi sa cititi povestea mea pe scurt.

Pana in anul 2012 am citit, m-am documentat despre terapii alternative si am primit terapie, concluzia a fost ca eu puteam sa fac mai mult daca doream o schimbare in viata mea.

Din afara viata mea parea ok, eram o familie normala, nu puteam spune ca ne lipseste ceva si cu toate astea nu eram fericita, eram mai tot timpul obosita, nervoasa, uitasem sa zambesc, nu ma mai bucuram de nimic, organismul meu, fizic dadea semne de uzura. Aveam 40 de ani, suferisem deja o interventie chirurgicala dubla pentru fibrom si litiaza la vezica biliara, aveam 10 kg in plus fata de greutatea mea normala, nu faceam miscare regulat, cochetam cu inotul la piscina sau kangoo jumps. Despre sotul meu, o sa va spuna el povestea lui intr-un alt articol.

In aprilie 2012, eu si sotul meu am inceput sa practicam cu instructorii Costin Vasile si Miruna Macavei, tehnicile taoiste din sistemul “Universal Healing Tao” - UHT creat de Maestrul Mantak Chia. 

In septembrie 2012 am facut primul nivel de Reiki Traditional Takata cu Maestrii Aurelian Curin si Lucica Toroipan. 

Acesta a fost inceputul calatoriei mele si a sotului meu in “Arta Mea” my-Tao

Unde am ajuns acum pe calea noastra: eu practic in timpul liber ca Instructor Asociat in sistemul UHT, student CNT I si II si practician Reiki Traditional Takata nivelul I si II, sotul meu este Instructor Certificat in sistemul UHT , student Cosmic Healing, practician Reiki Traditional Takata nivelul I si II.

Am atins un echilibru fizic, mental si emotional in viata noastra. Am o forma fizica buna, nu mai am kilograme in plus, corpul este tonifiat, mai puternic, cu mai multa energie, sunt calma, senina, zambesc des, ma bucur de fiecare clipa din viata mea. Cunoscutii ma intreaba ce fac de arat asa bine, schimbarea o remarca si cei foarte apropiati. Nu vreau sa par lipsita de modestie si nu vreau sa fac afirmatii nefondate, sunt momente in care si eu imi pierd echilibrul, dar stiu cum sa-l restabilesc. Nu traiesc izolata sau in Paradis, locuiesc si lucrez in Bucuresti, intr-o companie multinationala, in fiecare zi ma confrunt cu traficul din acest oras, cu poluarea, cu cenusiul lui, dar am gasit tehnici si resurse care-mi permit sa ma asez in energia mea si sa ma bucur inclusiv de acest cenusiu pe care pot sa-l curat si sa-l transform in auriu.

Cum se poate transforma cenusiul in auriu, o emotie negativa intr-o emotie pozitiva?

Sunetele vindecatoare, Surasul interior, Orbita microcosmica sunt tehnici de baza in cadrul sistemului UHT, in alchimia taoista si cu ajutorul lor putem transforma emotiile si energiile negative in emotii si energii pozitive.

CNT ne ajuta sa facem curatarea fizica, mentala si emotionala a corpului nostru.

In CNT nu este o relatie terapeut – pacient, este o relatie instructor – elev, este un parteneriat energetic.

Pentru ca o persoana care apeleaza la aceasta terapie, invata cum sa lucreze si singur cu corpul lui, cu emotiile si cu energia lui. Practic are loc o trezire, i se reaminteste ce este important ca sa aiba sanatate , longevitate, echilibru, fericire si bucurie: aer, apa, hrana, echilibrul fizic, mental, emotional si spiritual.

Dupa ce m-am intors din Thailanda, am inceput practica terapeutica. Pana in prezent am lucrat 100 de terapii cu aproximativ 20 de persoane fara sa ma includ pe mine.

Ce facem in aceasta terapie? Cum lucram? Ce simtim? Ce efecte are? De ce sa alegem aceasta terapie?

Voi incerca sa va raspund la aceste intrebari in aceasta serie de articole. Daca mai aveti dumneavoastra altele va rog sa mi le transmiteti si voi incerca sa va raspund.

Vreti sa aflati mai multe despre noi?
Va rugam sa ne contactati pe my-Tao.ro

Cu drag,
Cera

Comentarii

  1. un articol frumos si clar....va doresc O Cale frumoasa, clara si drept la tinta...:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Rinichii in Medicina Traditionala Chineza – TCM Partea a III-a

Rinichii si Jing Jing in limba chineza se poate traduce ca esenta, in TCM ca esenta rinichilor sau lichidul esenta al corpului nostru. Jing , Qi si Shen sunt considerate de TCM ca fiind “ Cele trei Comori ” care hranesc si pastreazea mintea, corpul si spiritul in echilibru. “ Cele trei comori ” stau la baza practicilor din Qigong, Tai Chi, arte martiale, Taoism si cultura chineza.

Rinichii in Medicina Traditionala Chineza – TCM Partea I-a

Rinichii si Iarna In Medicina Traditionala Chineza - TCM: rinichii sunt organe yin , in pereche cu vezica urinara care este yang , le sunt asociate :

Abdomenul, al doilea creier – Ultima parte

Inainte de a trage concluzia ca bacteriile ne manipuleaza cum vor, este necesar sa demonstram ca este posibil ca ceea ce functioneaza cu soarecii se va intampla si cu oamenii.